با مصادره نتیجه انتخابات کلید خورد زمزمه های احیای فتنه/ دعوت برای تجمع مقابل خانه میرحسین و شیخ ساد
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 152817
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:با مصادره نتیجه انتخابات کلید خورد زمزمه های احیای فتنه/ دعوت برای تجمع مقابل خانه میرحسین و شیخ ساد,

 

با مصادره نتیجه انتخابات کلید خورد زمزمه های احیای فتنه/ دعوت برای تجمع مقابل خانه میرحسین و شیخ ساد

با اعلام تدریجی نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برخی رسانه های ضدانقلاب از هم اکنون در فکر مصادره کردن پیروزی حسن روحانی و استفاده از آن برای احیای جریان فتنه هستند

به گزارش گروه سیاسی "ره به ری" : با اعلام تدریجی نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برخی رسانه های ضدانقلاب از هم اکنون در فکر مصادره کردن پیروزی حسن روحانی و استفاده از آن برای احیای جریان فتنه هستند.
به گزارش گروه سیاسی صراط، برخی از این رسانه ها به دنبال اعلام نتایج انتخابات که از پیروزی احتمالی حسن روحانی حکایت دارد، تلاش کرده اند تا بار دیگر به تهییج مردم برای اردوکشی های خیابانی بپردازند.
در این راستا، سایت بالاترین با درج مطلبی درخواست کرد که «به یاد راهپیمایی روز 25 خرداد 88، امروز ۲۵ خرداد راهپیمایی سکوت برگزار شود»! در این مطلب حتی نشانی آغاز راهپیمایی موردنظر نیز اعلام شده است!

از سوی دیگر تلاش هایی برای درخواست آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی صورت گرفته است. بخشی از این تلاش ها از گزارش منتشرشده رویترز نشات گرفته که در آن به بررسی وضعیت آنان پرداخته و به صورت زیرکانه ای همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در فضای مجازی منتشر شده است.
در این میان محمدرضا خاتمی هم با انتشار یادداشتی به این درخواست ها دامن زده است. او در این یادداشت از «نقش بی بدیل میلیونها اصلاح طلب»(!) در «خلق آرزوی رهبری» سخن گفته و درخواست آزادی «میر حسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد» را مطرح کرده است!
به دنبال این اتفاقات حتی عده ای در فضای مجازی خواستار برگزاری جشن پیروزی(!) مقابل «خانه موسوی و كروبی» شده اند و کاربران و مخاطبان خود در فضای مجازی را به این کار ترغیب کرده اند.
بر اساس این گزارش، تلاش های زیرکانه برای احیای فتنه 88 در حال شکل گیری است. این در حالی است که معلوم نیست ارتباط فتنه گران با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چیست که آنان به چه دلیلی در تلاشند خود را به آن منتسب کنند.

شب گذشته نیز در جریان شادی و پایکوبی هواداران حسن روحانی، عده ای به سر دادن شعارهای ساختار شکنانه اقدام کردند .
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: